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Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements

by Carroll Rheinstrom. -- Arno Press, 1976 [c1929]. -- (Getting and spending). <BY00208249>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:339 0094708534 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:339
資料ID 0094708534
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements / by Carroll Rheinstrom
出版事項 New York : Arno Press , 1976 [c1929]
形態 x, 362 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Getting and spending <BY03042877>//a
注記 Reprint of the ed. published by Covici, Friede, New York
NCID BA03785118
本文言語 英語
著者標目 *Rheinstrom, Carroll <>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising