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The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940

Otis Pease. -- Arno Press, 1976, c1958. -- (Getting and spending). <BY00208252>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:338 0094708567 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:338
資料ID 0094708567
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940 / Otis Pease
出版事項 [New York] : Arno Press , 1976, c1958
形態 xv, 232 p., [4] leaves of plates : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Getting and spending <BY03042877>//a
注記 Bibliography: p. 204-221
注記 Reprint of the ed. published by Yale University Press, New Haven, which was issued as no.2 of Yale publications in American studies
NCID BA03784884
本文言語 英語
著者標目 *Pease, Otis A. <>
分類標目 LCC:HF5813.U6
分類標目 DC:659.1/0973
件名標目等 Advertising -- United States -- History