関西学院大学図書館

Measuring advertising effectiveness

Darrell Blaine Lucas, Steuart Henderson Britt. -- Garland, 1985, c1963. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00138148>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:31 0096524111 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:31
資料ID 0096524111
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring advertising effectiveness / Darrell Blaine Lucas, Steuart Henderson Britt
出版事項 New York : Garland , 1985, c1963
形態 xi, 399 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Reprint. Originally published: New York : McGraw-Hill, c1963
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA03784603
本文言語 英語
著者標目 *Lucas, Darrell Blaine, 1902- <AU00241854>
著者標目 Britt, Steuart Henderson, 1907- <AU00090205>
分類標目 LCC:HF5814
分類標目 DC19:659.1/072
件名標目等 Advertising -- Research
件名標目等 Advertising media planning