関西学院大学図書館

The ethical problems of modern advertising

Arno Press, 1978 [c1931]. -- (A Century of marketing). <BY00208492>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:865:16 0094791001 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:865:16
資料ID 0094791001
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The ethical problems of modern advertising
出版事項 New York : Arno Press , 1978 [c1931]
形態 v, 134 p. ; 23 cm
シリーズ名等 A Century of marketing <BY02004934>//a
巻号情報
ISBN 040511169X
内容著作注記 Custis, V. The place of ethics in the field of advertising
内容著作注記 Butler, R. S. What the advertiser owes the public
内容著作注記 Calkins, E. E. The ethics of agency practice
内容著作注記 Weld, L. D. H. Honesty in fact finding
内容著作注記 Chase, S. The ethics of advertising as viewed by the consumer
内容著作注記 Greene, E. L. Promoting and maintaining ethical standards in advertising
注記 Reprint of the ed. published by Ronald Press Co., New York
注記 Lectures delivered in 1930 on the William A. Vawter Foundation on Business Ethics, Northwestern University, School of Commerce
注記 Includes bibliographical references
NCID BA03783644
本文言語 英語
著者標目 William A. Vawter Foundation on Business Ethics <>
分類標目 LCC:HF5831
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Business ethics -- Addresses, essays, lectures