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The economic effects of advertising

Neil H. Borden. -- Arno Press, 1976, [c1942]. -- (Getting and spending). <BY00210676>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:384 0095099925 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:384
資料ID 0095099925
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The economic effects of advertising / Neil H. Borden
出版事項 [New York] : Arno Press , 1976, [c1942]
形態 xl, 988 p., [2] fold. leaves of plates : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Getting and spending <BY03042877>//a
注記 Reprint of the ed. published by R. D. Irwin, Chicago
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA0376499X
本文言語 英語
著者標目 *Borden, Neil H. (Neil Hopper), 1895- <AU00213439>
分類標目 LCC:HF5821
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising -- Economic aspects