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Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California

M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King. -- Praeger, 1975. -- (Praeger special studies in international economics and development). <BY00206402>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:646.2 0094066560 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:646.2
資料ID 0094066560
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California / M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King
出版事項 New York : Praeger , 1975
形態 xv, 156 p. ; 25 cm
シリーズ名等 Praeger special studies in international economics and development <BY02001935>//a
巻号情報
ISBN 0275091708
注記 Includes bibliographical references
NCID BA0376413X
本文言語 英語
著者標目 *Yoshino, M. Y. (Michael Y.), 1932- <AU00009842>
分類標目 LCC:HF5415.12.J3
分類標目 DC:658.8/00952
件名標目等 Marketing -- Japan