関西学院大学図書館

The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications

edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson. -- Lexington Books, c1986. <BY00214852>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1259 0097328173 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1259
資料ID 0097328173
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications / edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson
出版事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1986
形態 ix, 196 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669128740
注記 Papers from a symposium held Sept. 21-22, 1984, at the University of Texas at Austin and sponsored by the College of Business Administration and the IC[2] Institute of the University of Texas at Austin
注記 Bibliography: p. [161]-184
注記 Includes index
NCID BA03763294
本文言語 英語
著者標目 Peterson, Robert A. <AU00062579>
著者標目 Hoyer, Wayne D. <AU00075886>
著者標目 Wilson, William R. (William Raft), 1947- <AU00213435>
著者標目 University of Texas at Austin. College of Business Administration <AU00213436>
著者標目 University of Texas at Austin. IC[2] Institute <AU00003279>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC19:658.8/342
件名標目等 Consumers -- Congresses
件名標目等 Affect (Psychology) -- Congresses