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The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect

Paul D. Converse. -- Arno Press, 1978, [1959]. -- (A Century of marketing). <BY00208490>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:865:14 0094790987 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:865:14
資料ID 0094790987
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect / Paul D. Converse
出版事項 New York : Arno Press , 1978, [1959]
形態 viii, 88, 104 p. ; 24 cm
シリーズ名等 A Century of marketing <BY02004934>//a
巻号情報
ISBN 0405111614
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect
注記 Bibliography: p. 79-88
注記 Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively
NCID BA03756255
本文言語 英語
著者標目 *Converse, Paul Dulaney, 1889- <AU00212560>
分類標目 LCC:HF5415.1
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing -- United States