関西学院大学図書館

Consumer behavior : research on consumer reactions

edited by Lincoln H. Clark, [assisted by Joan B. Carney]. -- Arno Press, 1978, c1958. -- (A Century of marketing). <BY00208487>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:865:11 0094790953 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:865:11
資料ID 0094790953
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer behavior : research on consumer reactions / edited by Lincoln H. Clark, [assisted by Joan B. Carney]
出版事項 New York : Arno Press , 1978, c1958
形態 viii, 472 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 A Century of marketing <BY02004934>//a
巻号情報
ISBN 0405111665
注記 Reprint of the ed. published by Harper, New York, which was issued as v. 3 of Consumer behavior
注記 "A bibliography of recent empirical research on consumer behavior": p. 124-219
NCID BA03755445
本文言語 英語
著者標目 Clark, Lincoln Harold, 1910- <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.8/34
件名標目等 Consumers -- Addresses, essays, lectures