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The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business

Marshall Chapman Howard. -- Arno Press, 1979. -- (Small business enterprise in America). <BY00366539>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 338.7:216:13 0094796737 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 338.7:216:13
資料ID 0094796737
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business / Marshall Chapman Howard
出版事項 New York : Arno Press , 1979
形態 vi, 368 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Small business enterprise in America <BY02004906>//a
巻号情報
ISBN 0405114680
注記 Originally presented as the author's thesis, Cornell, 1951
注記 Bibliography: p. 358-368
NCID BA03707453
本文言語 英語
著者標目 *Howard, Marshall C. <AU00042180>
分類標目 LCC:HD9565.6
分類標目 DC:381/.45/66550973
件名標目等 Petroleum products -- United States -- Marketing
件名標目等 Petroleum industry and trade -- United States
件名標目等 Small business -- United States
件名標目等 Big business -- United States