関西学院大学図書館

Developing global new products : challenges to U.S. competitiveness

by Dean G. Van Nest. -- UMI Research Press, c1987. -- (Research for business decisions ; no. 94). <BY00010913>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.28:128 0000041038 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.28:128
資料ID 0000041038
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Developing global new products : challenges to U.S. competitiveness / by Dean G. Van Nest
出版事項 Ann Arbor, Mich. : UMI Research Press , c1987
形態 viii, 123 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Research for business decisions <BY02000515> no. 94//a
巻号情報
ISBN 0835717933
注記 Revision of thesis (Ph. D.)--Pace University, 1985
注記 Bibliography: p. [109]-119
注記 Includes index
NCID BA0364806X
著者標目 *Van Nest, Dean G. (Dean Gillette), 1923- <AU00063140>
分類標目 LCC:HD69.N4
分類標目 DC19:658.5/75/0973
件名標目等 New products
件名標目等 New products -- Management