関西学院大学図書館

Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries

Jean Jacques Lambin. -- ne, us. -- North-Holland Pub. Co.. -- (Contributions to economic analysis ; 94). <BY00351972>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 ne 上ケ原BM図書 330.8:68:94 0094091006 0件
0002 ne 上ケ原館外書庫図書 380.3:279 0094212214 0件
No. 0001
巻号 ne
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 330.8:68:94
資料ID 0094091006
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号 ne
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:279
資料ID 0094212214
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries / Jean Jacques Lambin
出版事項 Amsterdam : North-Holland Pub. Co.
出版事項 New York : American Elsevier Pub. Co. , 1976
形態 x, 312 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 Contributions to economic analysis <BY02000507> 94//a
巻号情報
巻次等 ne
ISBN 0720432006
巻号情報
巻次等 us
ISBN 0444109056
注記 Bibliography: p. [290]-308
注記 Includes index
NCID BA03543301
本文言語 英語
著者標目 *Lambin, Jean-Jacques <AU00108058>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC:659.1/094
件名標目等 Advertising -- Europe -- Mathematical models
件名標目等 Oligopolies -- Europe -- Mathematical models
件名標目等 Competition -- Europe -- Mathematical models