関西学院大学図書館

Emergent mind and education : a study of George H. Mead's bio-social behaviorism from an educational point of view

by Alfred Stafford Clayton. -- AMS Press, 1972. -- (Contributions to education ; no. 867). <BY03854065>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 370.8:57:867 0094138831 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 370.8:57:867
資料ID 0094138831
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Emergent mind and education : a study of George H. Mead's bio-social behaviorism from an educational point of view / by Alfred Stafford Clayton
出版事項 New York : AMS Press , 1972
形態 xiii, 180 p. ; 22 cm
シリーズ名等 Contributions to education <BY03072708> no. 867//a
巻号情報
ISBN 0404558674
注記 Reprint of the 1943 ed., issued in series: Teachers College, Columbia University. Contributions to education, no. 867
注記 Originally presented as the author's thesis, Columbia
注記 Bibliography: p. 176-179
NCID BA03220346
本文言語 英語
著者標目 *Clayton, Alfred Stafford, 1911- <>
分類標目 LCC:HM251
分類標目 DC:301.1
件名標目等 Social psychology
件名標目等 Behaviorism (Psychology)
件名標目等 Self
件名標目等 Education -- Philosophy
件名標目等 Mead, George Herbert, 1863-1931