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Consumer behavior in theory and in action

edited by Steuart Henderson Britt ; with the editorial collaboration of James L. Lubawski. -- Wiley, 1970. -- (The Wiley marketing series). <BY00206549>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:694 0094115391 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:694
資料ID 0094115391
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer behavior in theory and in action / edited by Steuart Henderson Britt ; with the editorial collaboration of James L. Lubawski
出版事項 New York : Wiley , 1970
形態 xxv, 499 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等 The Wiley marketing series <BY02005294>//a
巻号情報
ISBN 0471104825
注記 Includes bibliographical references
NCID BA03066971
本文言語 英語
著者標目 *Britt, Steuart Henderson, 1907- <AU00090205> comp
分類標目 LCC:HC79.C6
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Consumers -- Addresses, essays, lectures