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Principles of marketing

by Fred E. Clark and Carrie Patton Clark. -- Published for the United States Armed Forces Institute by the Macmillan, c1942. -- (War Department education manual ; EM 779). <BY00195970>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 386.1:C63.6 0090730102 0件
0002 上ケ原館外書庫図書 386.1:71.2 0090785361 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 386.1:C63.6
資料ID 0090730102
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 386.1:71.2
資料ID 0090785361
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Principles of marketing / by Fred E. Clark and Carrie Patton Clark
出版事項 [Washington] : Published for the United States Armed Forces Institute by the Macmillan , c1942
形態 xvi, 828 p. ; 21 cm
シリーズ名等 War Department education manual <BY02001502> EM 779//a
NCID BA02683837
本文言語 英語
著者標目 *Clark, Fred Emerson, 1890- <AU00116192>
著者標目 Clark, Carrie Patton <>