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Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference

cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker. -- Marketing Science Institute, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-109). <BY00008042>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 商学部研究資料室 380.1:2132:1982 0001080134 0件
No. 0001
巻号
配架場所 商学部研究資料室
請求記号 380.1:2132:1982
資料ID 0001080134
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference / cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1982
形態 ix, 383 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 82-109//a
注記 The conference was held at Vanderbilt University , Oct. 2-3, 1981
NCID BA02222299
本文言語 英語
著者標目 Srivastava, Rajendra K. <AU00092097>
著者標目 Shocker, Allan D. <AU00091950>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>
著者標目 Vanderbilt University <AU00092098>
著者標目 Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning <AU00091952>