関西学院大学図書館

Learning to read in American schools : basal readers and content texts

edited by Richard C. Anderson, Jean Osborn, Robert J. Tierney. -- L. Erlbaum Associates, 1984. -- (Psychology of reading and reading instruction). <BY04045289>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 聖和1F図書 428:An 6771141188 0件
No. 0001
巻号
配架場所 聖和1F図書
請求記号 428:An
資料ID 6771141188
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Learning to read in American schools : basal readers and content texts / edited by Richard C. Anderson, Jean Osborn, Robert J. Tierney
出版事項 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1984
形態 xi, 308 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Psychology of reading and reading instruction <BY03868598>//a
巻号情報
ISBN 0898592194
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA01366613
本文言語 英語
著者標目 Anderson, Richard C. (Richard Chase), 1934- <AU00089368>
著者標目 Osborn, Jean <AU00446062>
著者標目 Tierney, Robert J. <AU00446063>
分類標目 教育課程.学習指導.教科別教育 NDC8:375.893
分類標目 LCC:LB1050
分類標目 DC19:428.4/07
件名標目等 Reading -- United States -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Basal reading instruction -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Reading comprehension -- Addresses, essays, lectures