関西学院大学図書館

Social influence

edited by Mark P. Zanna, James M. Olson, C. Peter Herman. -- L. Erlbaum Associates, 1987. -- (The Ontario symposium ; v. 5). <BY00006359>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 301.15:1078 0000903484 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 301.15:1078
資料ID 0000903484
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social influence / edited by Mark P. Zanna, James M. Olson, C. Peter Herman
出版事項 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1987
形態 x, 304 p. ; 24 cm
シリーズ名等 The Ontario symposium <BY02001495> v. 5//a
巻号情報
ISBN 0898596785
注記 "Papers from the Fifth Ontario Symposium on Personality and Social Psychology, held at the University of Waterloo, August 21-23, 1984"--Pref
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA01298546
本文言語 英語
著者標目 Zanna, Mark P. <AU00024988>
著者標目 Olson, James M., 1953- <AU00033838>
著者標目 Herman, C. Peter, 1946- <AU00024987>
著者標目 Ontario Symposium on Personality and Social Psychology (5th : 1984 : University of Waterloo) <AU00024986>
分類標目 LCC:HM291
分類標目 DC19:302/.13
件名標目等 Attitudes -- Congresses
件名標目等 Attitude change -- Congresses
件名標目等 Influence (Psychology) -- Congresses
件名標目等 Persuasion (Psychology) -- Congresses