関西学院大学図書館

Metacognition, motivation, and understanding

edited by Franz E. Weinert, Rainer H. Kluwe. -- Lawrence Erlbaum Associates, c1987. -- (The Psychology of education and instruction). <BY00214328>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 370.15:273 0097300180 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 370.15:273
資料ID 0097300180
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Metacognition, motivation, and understanding / edited by Franz E. Weinert, Rainer H. Kluwe
出版事項 Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , c1987
形態 xi, 327 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Psychology of education and instruction <BY02004148>//a
その他の標題 原タイトル:Metakognition, Motivation und Lernen
注記 "Based on the Heidelberg symposium on 'The Development of Metacognition, the Formation of Attribution Styles, and Learning' at Heidelberg University ... sponsored by the German Foundation 'Volkswagenwerk,' Hannover"--Pref
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA01245958
本文言語 英語
著者標目 Weinert, Franz E., 1930- <AU00054137>
著者標目 Kluwe, Rainer <AU00222511>
分類標目 LCC:LB1065
分類標目 DC19:370.15
分類標目 教育 NDC8:370.4
件名標目等 Learning, Psychology of -- Congresses
件名標目等 Metacognition -- Congresses
件名標目等 Motivation in education -- Congresses
件名標目等 Cognition -- Congresses