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Strategic marketing for nonprofit organizations

Philip Kotler, Alan R. Andreasen. -- 3rd ed. -- Prentice-Hall, c1987. -- (The Prentice-Hall series in marketing). <BY00005255>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1437 0000133512 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1437
資料ID 0000133512
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen
版次 3rd ed
出版事項 Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987
形態 xvi, 670 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Prentice-Hall series in marketing <BY02001238>//a
巻号情報
ISBN 0138512051
注記 Rev. ed. of: Marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler. 2nd ed. 1982
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA01074403
本文言語 英語
著者標目 *Kotler, Philip, 1931- <AU00003683>
著者標目 Andreasen, Alan R., 1934- <AU00060100>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Corporations, Nonprofit -- Marketing
件名標目等 Corporations, Nonprofit -- United States -- Marketing -- Case studies