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The language of television advertising

Michael L.Geis. -- Academic Press, 1982. -- (Perspectives in neurolinguistics, neuropsychology, and psycholinguistics . a series of monographs and treatises). <BY00213140>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:407 0095794574 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:407
資料ID 0095794574
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The language of television advertising / Michael L.Geis
出版事項 New York : Academic Press , 1982
形態 xiii, 257 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Perspectives in neurolinguistics, neuropsychology, and psycholinguistics <BY02001122> . a series of monographs and treatises//a
注記 Bibliography: p. 245-247
注記 Includes indexes
NCID BA00959234
本文言語 英語
著者標目 *Geis, Michael L. <AU00049032>
分類標目 LCC:HF6146.T42
分類標目 DC19:659.14/3
分類標目 言語学 NDC8:801.04
件名標目等 Television advertising