関西学院大学図書館

Innovation diffusion models of new product acceptance

edited by Vijay Mahajan, Yoram Wind. -- Ballinger, 1986. -- (Series on econometrics and management sciences ; v. 5). <BY00004314>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1401 0000076117 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1401
資料ID 0000076117
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Innovation diffusion models of new product acceptance / edited by Vijay Mahajan, Yoram Wind
出版事項 Cambridge, Mass. : Ballinger , 1986
形態 xvi, 318 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Series on econometrics and management sciences <BY02003187> v. 5//a
巻号情報
ISBN 0887300766
注記 Based on a conference held in Oct. 1983 at Harvard University
注記 Bibliography: p. 281-299
注記 Includes indexes
NCID BA00898253
著者標目 Mahajan, Vijay <AU00047204>
著者標目 Wind, Yoram J. <AU00047206>
分類標目 LCC:HF5415.153
分類標目 DC19:658.8/343
件名標目等 New Products -- Marketing -- Mathematical models -- Congresses
件名標目等 Consumers' preferences -- Mathematical models -- Congresses