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Developing effective communications strategy : a benefit segmentation approach

Russell I. Haley. -- est.. -- Wiley, 1985. -- (Ronald series on marketing management ; ISSN:0275-875X). <BY00002840>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1284 0000032482 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1284
資料ID 0000032482
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Developing effective communications strategy : a benefit segmentation approach / Russell I. Haley
出版事項 New York : Wiley , 1985
形態 xii, 510 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Ronald series on marketing management <BY02002550> ISSN:0275-875X//a
巻号情報
巻次等 est.
ISBN 0471812625
注記 "A Ronald Press publication."
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA0063741X
著者標目 *Haley, Russell I. <AU00037771>
分類標目 LCC:HF5415.123
分類標目 DC19:658.8/02
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Market segmentation