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The Development of media models in advertising : an anthology of classic articles

edited by C. Samuel Craig, Avijit Ghosh. -- Garland Pub., 1986, c1985. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00139659>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:9 0096664305 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:9
資料ID 0096664305
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The Development of media models in advertising : an anthology of classic articles / edited by C. Samuel Craig, Avijit Ghosh
出版事項 New York : Garland Pub. , 1986, c1985
形態 1 v. (various pagings) : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Includes bibliographies
注記 "Reprinted from the Journal of Advertising Research"
NCID BA00551573
本文言語 英語
著者標目 Craig, C. Samuel <AU00029111>
著者標目 Ghosh, Avijit <AU00034226>
分類標目 LCC:HF5826.5
分類標目 DC19:659.13/0724
件名標目等 Advertising media planning -- Mathematical models -- Addresses, essays, lectures