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Repetition effects over the years : an anthology of classic articles

edited by C. Samuel Craig, Brian Sternthal. -- Garland Pub., 1986. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00139660>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:10 0096664313 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:10
資料ID 0096664313
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Repetition effects over the years : an anthology of classic articles / edited by C. Samuel Craig, Brian Sternthal
出版事項 New York : Garland Pub. , 1986
形態 1 v. (various pagings) : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Includes bibliographies
注記 "Reprinted from the Journal of advertising research"
NCID BA00442931
本文言語 英語
著者標目 Craig, C. Samuel <AU00029111>
著者標目 Sternthal, Brian <AU00241919>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC19:659.1/11
件名標目等 Advertising -- Effective frequency -- Addresses, essays, lectures