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Psychological processes and advertising effects : theory, research, and applications

edited by Linda F. Alwitt, Andrew A. Mitchell. -- L. Erlbaum Associates, 1985. <BY00000651>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:689 0001238856 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:689
資料ID 0001238856
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Psychological processes and advertising effects : theory, research, and applications / edited by Linda F. Alwitt, Andrew A. Mitchell
出版事項 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1985
形態 ix, 305 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0898595150
注記 Papers from the Second Annual Conference on Advertising and Consumer Psychology held in Chicago, Ill., May 1983
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA00247084
本文言語 英語
著者標目 Alwitt, Linda F. <AU00014134>
著者標目 Mitchell, Andrew A., 1939- <AU00014135>
著者標目 Conference on Advertising and Consumer Psychology <AU00014136> (2nd : 1983 : Chicago, Ill.)
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC19:659.1/01/9
分類標目 NDC7:674
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects -- Addresses, essays, lectures